terliklerimlegeldim duygularımın tercümanı olmuş gerçekten bu yazı, gördüğümden beri etkisinden çıkamıyorum. Nasıl bir dünyaya çocuk getirdim diye kendimi sorguluyorum. Kızım büyüyecek okula gidecek hep bizim gözetimimiz altında olamayacak, kötü niyetli kişiler her yerdeler nasıl koruyacağız diye düşünmeden edemiyor insan