sehpayacarpanserceparmak_ Yani aslinda uzun suredir boyle nerdeyse ama gece uykusu yok istahi yine gitti ve diliyle surekli disini kasiyor .Hani yasadigim disse rahatlicam biraz. 10aylik olucaz 1hafta sonra
balinayakafaatanhamsi sehpayacarpanserceparmak_ hayırlı olsun canım. Diş geliyor. Ama biraz sabırlı olman lazım. Geçecek bu süreçde inşallah. Eline pırasa havuç vs. Kasiyacak birşeyler ver. Kolay değil bebiş içinde o dişleri çıkarmak. Doktoruna danış. Uyumadigi zamanlar yarım ölçek calpol ver der belki. O rahatlatir. Zeytinyağı ve karanfil karışımı yapabilisin. Birde sende kasiyabilirsin uyuturken felan. Benimki öyle uyuyordu.
Mervekartepe60 Benim oğlum 11 aylık daha beyqz oluyor önden de belli olmaya başladığında çıkar diye düşünüyorum artık karşıdan bakınca diş gibi ama bakınca Yok geç çıkması iyidir diyorlar bakalım
sehpayacarpanserceparmak_ Mervekartepe60 ya gec cikmasi iyide bisey yemiyor etmiyor huysuz vallahi yasama sevincim kalmadi
Masal_3 sehpayacarpanserceparmak_ sizinki sanırım geç çıkıyor 1aydan fazla sürebilir ben kızlarıma hep yeşil soğan veriyordum ağrıları diniyordu ama yinede siz kuru soğanı rendeleyip suyunu pamuğa batırıp diş etine sürün rahatlasın yemeğini de az az sık sık yedirmeye çalışın zayiflamasin
Mervekartepe60 sehpayacarpanserceparmak_ yani bizde şükür yemede problem yok ama arkadaşımın oğlu öyle çok sıkı giydirip dışarıda bile yedirmeye çalışıyor yani oda biraz sıkıntılı geçiriyor deneyin Eğer imkanınız varsa
sehpayacarpanserceparmak_ balinayakafaatanhamsi aslinda uykusunda cok sorun yok sadece hicbisey yemiyor ve bu beni mafediyor