Kubranur21 Laktazm gaz damlasi olarak verdi doktor gunde 8 defa emzirmeden hemen önce kullaniyoruz bir bucuk aylik bebeğim bi kac gündür kullanıyoruz gazini rahat çıkarıyor ama uyku yapiyor varmı kullanan kızlar
Salmanc Kubranur21 laktazim gaz ilacı değil de laktoz intölernsı için üretilmiş bir ilaç biz 3-4 ay kadar kullandık uyku yapmadı
Omer_Asaf81 Kubranur21 bizde relactaz kullanıyoruz 4 gundur aynı işlevi goruyorlar 2 gündür bizde çok uyuyoruz bende damladan mi düşümeye basladim🤔
Zeyhan Biz de laktoz intoleransı için kullanıyoruz,uyku yapmadı bizede 🤷🏻♀️ Biraz yapsaydı iyiydi😅 rahatladığı için uyuyordur belki de bebeğiniz