Benim bebeğimin de küvez süreci oldu ve rop muayenesine götürdük. İnternette çok fena gösteriyorlar , yorumlar da çok korkutucu. Ben de sizin gibi gitmeden önce araştırdım ve baya tedirgin olmuştum . Ama beklediğim kadar zor geçmedi. Doktor çok hızlı bir şekilde muayene etti. Evet kolay değil bebeğin ağlarken ve göz kapakları gergin dururken onu sabit tutmaya çalışmak ama bu onun iyiliği için ve düşündüğümüz kadar uzun sürmüyor. Yaptırdım ve sorun çıkmadı elhamdulillah. İçimiz de rahat etti , yaptırmasaydık hep aklımızda kalacaktı, o stresle bebeğimle sağlıklı şekilde ilgilenemezdim. İşlem yapılmadan önce damlatılan damlalar bebeğimi rahatsız etmedi, ağlamadı ama işlem yapılırken bebeğim tedirgin olduğu için ağladı evet ben de çok üzüldüm ama kısa sürdü ve biter bitmez kucağıma aldım ve sakinleşti sonra da emzirmeye götürdüm rahatladı . Doktorun o kadar hızlı bakmasına ve kısa sürmesine çok şaşırmıştım. Tedirgin olmayın lütfen inşaAllah sizin muayeneniz de beklediğinizden çok daha hızlı ve az stresli geçer ve en önemlisi de sağlıklı sonucu çıkar🤲🏻