Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 3 aylık oldu. Geceleri hiçbir zaman derin uzun uykuya geçemiyor. Uyku saatlerine ve uyku pencerelerine dikkat ediyorum. Gündüz 3 tane uyku yaptırıyorum, 30 ya da 40. Dakikada alarm kurulmuş gibi uyanıyor ben geri uyutuyorum min 1 saat uyumuş olsun diye. Sabah 9da güne başlayıp akşam da 9 gibi uyutmaya çalışıyorum. Karnı tok, altı temiz, gazı vs bi sıkıntısı yok. Gece öyle uyanıp sancılanma ağlama vs öyle huyu da yoktur fakat sürekli kıpır kıpır. 1 saat max uyuyor sonra kıpraşmaya başlıyor sürekli ya pışpış ya sallanma ya memede durmak istiyor. Sarılıp yatalım desem gene aynı illa pış pış pat pat bi şeyler istiyor yoksa şöyle 3-4 saat deliksiz uyuma durumu hiç yok. Sürekli kıpır kıpır olduğu için ben de hiç uyuyamıyorum. Bazen yarım saatte bir bazense daha yatağına koyduğum gibi kıpraşıyor yani o derece. Daha çok küçük olduğu için uyku eğitimi de veremiyoruz. Neyi yanlış yapıyorum bilmiyorum benzer durum yaşamış çözüm bulmuş olan var mı?? Şimdiden teşekkürler…