Direkt konuya giriyorum. Oğlumda bazı otizim belirtileri vardı 15 aylıkken 3 ay özel eğitim aldık sonra doktor ilaç gerekli eğitimi durduralım dedi ilaçla hiperaktivite ve dikkat bozukluğunu tedavi etmeye destek olacağı söylendi ilaç öfke nöbetleri uyku sorunu yeme sorununu bi nebze düzeltti kreş talep ettiler son kontrolde yarım günlük oyun grubuna yazdırdım çok pahalı olduğu için bende onunla beraber gidip orda temizlik yemek yaptım para vermeden gittik ama oraya da uyum sağlamadı özel eğitime ve kreşe devam ediyoruz ama kreşten bizi yakındır atmaları. Ne yapacağımı şaştım artık yoruldum. Herseyş fırlatma yaşıtına vurma bağırma uyum sağlamama herşey var evde zapt edemiyorum isterseniz kınayın ama ekranımız azda olsa var bas edemiyorum ne yapacağım ben şaştım artık teşhisimiz yok önerisi olan var mı ya da aynı durumda olan