dertanasiyimyaben Kızlar oğlum sürekli burnunu kaşıyor ama hep de bir kuruluk var mevsim geçişi dedim ben ama annem kıl kurdu mu var acaba diye aklıma soktu. Başına gelen var mı?
Hamburgerr dertanasiyimyaben kilo almama, gece uyurken salya akması gibi belirti var mı? bezine bakın bi kaka yaptığında olsa görürsünüz illaki
dertanasiyimyaben Hamburgerr sek_kahve Öyle dikkatlice bakmadım ama öyle şeylerde görmedim genelde bakarım ama öyle detaylı incelemem. Tedirgin oldum şimdi gece bazen akıyor salyası dişe yormuştum yani 1 yaşında 9750 kilosu doktor normal dedi ama ay yarın bi sağlık ocağına götüreyim olmazsa kendi doktorumuza götüreyim
sek_kahve dertanasiyimyaben tabi götürün. Kış aylarında evi ısıttığımız için nem oranı azalıyor bu da burunda kuruluğa neden oluyor, bilginiz olsun
Hamburgerr dertanasiyimyaben kilosu normal gayet. salya tabi dişten de olur ama kıl kurdunda bir belirti de oluyor aynı zamanda en iyisi bezini takip edin bir süre. insallah yoktur