5 haftalık bebeğim uykuya memede daliyordu artık dalmiyor doyduktan sonra etrafa bakinmak istiyor emzik verince gözleri gidiyor uyumaya başlıyor ama emziği düşünce ağlıyor yarım saat bile geçse ağlıyor derin uykuya sanirim gecemiyor siz nasıl alistirdiniz süreç nasıl geçti tecrübelerinizi bekliyorum emziği ben mi almalıyim.kendi kendine mi düşürür 🤷