İyi akşamlar güzel anneler doktor önerisiyle kızıma argivit clasic başlamıştık her gün 1 çay kaşığı 3 ay kullanın sonra tekrar görüselim demişti gittik kullanmaya devam dedi elimizde az olduğu için tekrar aldık sorun şurdaki az önce cok az kalmıştı dibinde tazeye geçeyim artık dedim yeni olanı açtım yeni açtığım sarımsı bir renk elimdeki neredeyse turuncu düsününce elimdekini de ilk açtığımda bu renk olmadığını hatırladım zamanla rengi değişmiş olabilir mi kullananlar sizdede böyle oluyormu ya da bozulmuşmudur ben tatları da farklı gibi geldi umarım kızıma bozuk şurup vermiyorumdur uzun zamandır