Kızlar Annem kalp kapakçık değişim ameliyatı olacak. Bir aya yaklaştı hastane de yatıyor. Ödemleri vardı o indi, ciğerleri kötüydü zatürre olmuştu oda düzeldi. Şimdi kapakçık ameliyatı olacak..
Çok korkuyorum nasıl olacak bizi nasıl bir süreç bekliyor diye.. Konu hakkında bilgisi olan yazabilir mi