Buse_asya23 mrhbalar , hacamat yaptran var mi ? acaba nasil bsey agri oluyor mu ? dinen belli gunlerde yapilmasi gerekiyormuş sanirim ? Bilgisi olan blgi vereblr mu
durukusunannesi_ Buse_asya23 ben yaptırdım minik minik kesikler attıkları için iğne batması gibi bir acı oluyor ama öyle dayanılmaz bişey değil bitince de bir ağrım olmadı benim. Evet belli günlerde yapılıyor yapacak olan kişi bilir söyler. Hacamattan önce bir de diyet yapılıyor kaç gündü hatırlamıyorum ama hayvansal gıdayı kesiyorsun.