gencturk Cildiye doktoruna götürdüm bebeğimi ama yok bi türlü geçmiyo normal bir kırmızı sivilce görüntüsü göbek bölgesinde var ve kaşıntı yapıyo ayrıca kafasındada çıkıyo kafasında çıkanlar içi irinli gibi sarı bi sıvısı var ve kabuk bağlıyo kafasında bi kaç hafta sonra dökülüyo ve başka bi yerde çıkıyo bu döngü sürekli devam ediyo artık krem ve damla kullanmaktan yoruldum Eylül ayından beri uğraşıyorum en son gittiğimiz profesör yağlı egzama olabilir dedi mikroskop tarzı cihazlarla bakıldı ama verdiği ilaçlar sadece kabuklanmalara iyi geldi çıkmaya devam ediyo başına gelen varmı yardım edin nolur (telefonum iPhone o yüzden görsel yükseyemedim bi türlü umarım anlatmışımdır )