Hanımlar 4 aylık bir oğlum var bu aralar aşırı derecede bi ağzından salya akıyor elini sürekli ağzına götürüyor diş kaşıyıcı veriyorum ama tam beceremiyor herkes diş zamanı oluyor diyor baktım ama tam anlamadım sanki beyazlamış gibi de diş yerleri bu kadar salya akması normal mi korkmamı gerektirecek bir durum var mı ilk anneliğim biraz herşeye evham yapıyorum 🥹🫶🏻