Kizlar 2 yaşındaki oğlum sürekli bisey olursa elleriyle kulaklarını kapatıyor gecen gun kizim aglamaya basladi kulaklarini kapattı mesela. Yani anlamıyorum psikolojisi mi bozuldu .2 yaş sendromunda şuan 😥 çok üzülüyorum bi sorun mu var acaba korktuğu zaman kapatıyor .mesela geçen gün prize elini sokacakken korktum bağırdım oğlum napıyorsun yapma diyerek biraz bağırdım kulaklarını kapadı. Çok üzüldüm ya .neden böyle yapiyo sizce.birde aşırı huysuz sürekli ağlayan bi çocuk yani yaramaz. Oturmuyo yerinde 2 dk.surekli peşindeyim ta ki uyutana kadar.