beyzzsenturkk_ kumsal1212 isilik doktorumuz içi su dolu gibiyse isilik leke gibiyse alerjidir demişti burdan ayırt edebilirsiniz
beyzzsenturkk_ kumsal1212 alerji değil isilik olmuş sürekli hava almıyor terliyor ıslak kalıyorsa normaldir hava aldıran kıyafetler giydirmeye çalışın haftada 2-3 kere yıkamaya ve kuru tutmaya özen gösterin geçer alerji daha cok leke seklinde olur yaygındır
BuseveMinigi kumsal1212 bezden kaynaklı gibi duruyor. Bol bol yıkayın varsa elinizde hametan kullanın hemen geçiriyor 😊