Selam beybiler😍
oğlum 11 aylık olucak bu ayın sonunda alt iki dişi patladı üsttekilerde şiş suan patladı patlıycak ama kulakları cok ağrıyor sürekli kulaklarını kasıyarak ağlıyor 2 hafta önce doktora götürdüm gece enfeksiyon var antibiyotiğe başla hemen dedi kendi doktorum olmadıgı icin korktum icirmem dedim sabah kendi doktorumuza geliriz eve gecince biraz calpol verdim ertesi sabah gittik kendi doktorum antibiyotiklik bişey yok kızarıklık bile yok ne alakası var enfeksiyonla dedi ilac bile vermedi diş bazı bebeklerde kulak ağrısı yapar ddi😢 neyse aradan 2 gün geçti baktım cocuk hala cok kasıyor kulaklarını bunlar bişey anlamıyor deyip kulak burun boğaz doktoruna götürdüm onuda baya arastırdım alanında en iyisine götürdüm artık baska carem kalmamıstı cünkü adamda cok ilgiliydi sağolsun baktı ve oda diş yapıyordue kulakta hiç bişey yok bırak kızarıklığı pislik bile yok dedi ve oda ilac vermedi 🤷♀️ Ne yapıcagımı şaşırdım gercekten ağlıycam artık calpol vermek istemiyorum sürekli 1 haftadır artık parmagnı sokup kasıyor yawrum kulaklarını gecen kanatmıs kulağını yara yapmıs😕😏 ne yapıcam basına gelip sunu bunu kullandım iyi oldu diyen varmı? Nolur biri yardım etsin acı cekmesine dayanamıyorum😢