Yarın doktora gidicem ama öncesinde bir sizede danışmak istedim. 21 gün hapı kullandım sonra 7 günlük ara verdim regli oldum düzenli başlamam gereken zamanda ilaca başladım 1 hafta sonrası bırakmaya karar verdim ilacı ve bıraktım tekrar regli oldum tabi. Ama ilacı bıraktığımdan beri kasık ağrısı ve içimde şişkinlik hissi var pembede akıntım oldu 2 gün. Bunları yaşayan var mı?