Lunaaaaa Biliyorum her bebek farklı tepkiler verir elbet ama azıcık fikir almak isterim, bebeği 1 yalına gelince çalışmaya başlayan oldu mu, nasıl geçti ?
Paramedik16 Lunaaaaa ben ikizlerim 11 aylıkken işe başladım şuan 13 aylıklar benim için ilk bi kaç gün çok zordu ilk kez ayrı kaldığımız için ama sonrasında bir rutin oluştu ve alıştım onlara anneanne ve babaanneleri bizim evimizde bakıyolar doğduklarından beri alışkınlar o yüzden bebeklerim hiç sorun yaşamadı
BuseveMinigi Lunaaaaa yani işinize,çalışma sürenize göre değişir. Ben öğretmenim. Özel eğitimde çalıştım. Müdürlerim hiç anlayışlı değildi. Oğlum 2.5 yaşında kreşe başladı. Sürekli hasta oldu evde kalmak için izin isteyeceğimde strese girerdim. Hemen maaştan keserlerdi. Bir de yok paraya çalışmışım şimdi idrak ediyorum. Keşke çalışmasaydım dedim yani.
Mlk026 Lunaaaaa 14 aylık başladım bakacak kişi önemli oğlum pek zorlanmadı ama ben çok zorlandım çok özledim 3 ay bitti yeni alıştım ilk aylar sabahları bırakırken ağlıyordu ama hemen susuyordu şimdi iyiyiz şükür mızmızlansa da. Şu an hala emiyor benim oğlum gündüzleri emmiyor emzirip gidiyorum sabah
sezer2022 Lunaaaaa 15 aylıkken yarım gün döndüm işe, bebeğim hiç yadırgamadı ama ben hala zorlanıyorum 🙈🙈
Deletedmom_99 Benim bebeğim de yeni 1 yaşına girdi pazartesi işe başlıyorum, ayrılık kaygısını beni çok fena sardı nasıl olacak bilmiyorum
Lunaaaaa BuseveMinigi cidden öyle çok zor, hem iş stresi hem bebeğin hasta olması insanı yıpratan süreç
OncedenGurme Lunaaaaa 13 aylıkken başladım. İlk günler işe ağlaya ağlaya gittim. Ama bebeğim çok güzel karşıladı beni, eve gelince de ağlardım. Sonra toparlanıp kendime geldim. Birlikte kaliteli zaman geçirmeye başladık sonra da güvenli bağlanma oluştu. Şu an 3.5 yaşında öperek sarılarak işe yolcular her gün ❤️
kivircikannesi Lunaaaaa 11 aylıkken başladım. Annem bakıyor kızıma Anneannesine alışkın olduğu için hiç zorlanmadım. Şimdi ben giderken bay bay anne gitti diyor ☺️
Lunaaaaa kivircikannesi peki emiyor mıydu bebeğiniz ? Benimki de anneme çok düşkün ancak emiyorda o beni biraz geriyor
Pastaneusuluislakkek Lunaaaaa ben 13 aylıkken başladım, kreşe vermek zorunda kaldım. Kızım çok anneci olduğu için ilk başta zordu, bebekler zaman geçtikçe uyum sağlıyor
Deletedmom_110 Lunaaaaa daha başlamadım ama alındım evraklarla uğraşıyorum hemen hemen 10 saat olmıcam 🥱 1 yaş 22 günlük oğlum 5.5 yaşında da kızım var nasıl olcak bilmiyorum ama zorundayım kayınvalidem kayınpederim ilgilenecek biraz laf yapıyorlar ama zorunda olduğumu biliyorlar inş kolayca geçer bu süreç🥱😔 emiyor ve stresten tamamen azaldı sütüm sağ göğüs emiyordu solum tamamen bitti
Lunaaaaa Deletedmom_110 Allah kolaylıklar versin inşallah çok rahat şekilde geçer süreciniz, sağıp mı bırakacaksınız peki gündüz için
Deletedmom_110 Lunaaaaa asla sağacak sütüm yok gogsulerım yumuşacık zaten solum bitti 😔gündüz pek aramıyor ben yokken artık gelince emziricemmm Allahrazı olsun 🌸