Egenin_pamugu Kizlar sütümü sağıp buzluğa atmıştım Aralık ve Ocak ayınkini şimdi kullanıyorum benmari usulü ısıttığmda sarı oluyor sütün rengi yağlı gibi niye öyle olmuş olabilir
dolunaymomsss Egenin_pamugu hayır tabiki bozulma falan yok o eriyince biberona dök isittiktan sonra bbiberonu kendi etrafında çevir yağ süte karisicak sonra içir
dolunaymomsss Egenin_pamugu süt zaten hep yaglidir ki her zaman yağ oranı vardır o kalitesine bağlı çok çok fazla su tüketimin de yağ oranı düşer ama yağ iyidir kilo yapar bebeğe