mirayyldrm19 nebutantana30 bizimde 4 yerinde benim kızımda pramature 1.5 yıldır şurup kullaniyoruz ama göz damlasi hic duymadim
nebutantana30 mirayyldrm19 bizim büyük değil yani aşırı büyük değil belki ondandır doktorumuz şurup çok önermiyorum dedi damlaya başladık o yüzden
Elifcsut aTeacher-aMommy kırmızı bir lekeydi sonra kabardı ve genişledi kendi doktorumuz zamanla geçeceğini endişelenmemizi söyledi ama yinede bir hemoroloji uzmanına görünmek istiyoruz şimdi
Rvydahuma dydy aynn bizim de öyle oldu gittik biz kalbime bakıyorlar önce kalbi o ilacı kaldırabilir mi diye sonra da usg ile iç orgsnlars bakıyorlar başka yerinde var mi diye biz kullanıyoruz o ilacı suan
dydy Rvydahuma sizinki ne durumda suan ve boyutu nekadardı benim bebiş yeni 2 aylık oldu alt dudagında küçük fasulye tanesi gibi kıpkırmızı nekadar sürede gecer bilmiyorum
Tuniii Rvydahuma merhaba benimde kızımda var. İlaca başlayacağız çok tedirginim. Bebeğin iştahında herhangi bir sorun oluyor mu ya da farklı bir huysuzluk yan etki vs?
Rvydahuma Elifcsut biz tam zamanında olduk ama yine de dudağında var tedavi görüyorz hemanjiom diye bi ilaç ile çocuk hematoloji bakar buna ama hematoloji onkoloji de bakıyor fakat hemotolok olmak zorunda
nebutantana30 Elifcsut evet bizde uzun zamandır kullanıyoruz sadece soldu ve küçüldü tamamen geçmesi belki de iki yaşını gerçekten bulur inşallah hiçbirimizinki kanamaz da geçer gider
Rvydahuma dydy ayni öyleydi bizim de 6 ayda büyümeye başladı o yüzden tedavi görüyoruz ve çok hassas bir bölge de mutlaka tedavi edilmesi lazım dedi doktorumuz bilmiyorm artık kullanmıyorum ilacı bakalım
Tuniii nebutantana30 merhaba bizde salı yatış yapıp ilaç tedavisine başlayacağız. İlacın yan etkisi oldu mu ya da bebek açısından diğer organlara zararı var mıymış bilginiz var mı acaba?