evacesur sezerckmom 6saatte 1 calpol verebılırsın 38 i aşarsa 39-40 olursa 4saatte 1 calpol verebılırsın kalın gıydırme 1-2 gune kalmaz inşallah bırseyı korkmayın
minikveannesii sezerckmom kaln giydirme uzeirni örtme ince bişey ört uyursan hiç bişey olmaz inşallah
Suhedalm Kesin ateş yapacak diye bir şey yok ama çıkabilir ateşi. Eğer 38 i geçerse calpol verip üzerini ince giyindirebilirsiniz. Sizde benim gibi daha aşı olmadan karnına sancılar girip ne yapacağını düşünenlerdensiniz😬😬😬