Canım analarrrr koşunnn bana bi bakın hele 😬 sizlere sorum olacak soruyorum hemen bebişim pazar günü 5 aylık olacak ve uzun zamandır aşırı salya ve ellerini,ellerimizi ağzına götürüyo resmen parmaklarımızı çiğnercesine bişeyler yapıyo doktorumuz diş yatakları oluşuyor dedi ama dünden beri iştahsızlık var sabah ve öğle öğününü neredeyse içmiyo çok az alıyo bırakıyo daha akşam ve gece içtiği kadar artık bu akşam aşırı ağlıyo saatlerdir ne yapacağımı şaşırdım emziklerinin hepsini buzluğa koydum dönüşümlü veriyorum eridikçe rahatlıyo ateşi vs yok sizce diş mi çıkaracak ilk bebek olduğu için pek bi bilgim yok baktığımda da bişey göremiyorum anlamıyorum