Bende travel sistem gibi olan ama büyük ağır bir kabin tarzı bir araba var. Markası joie versatrax. Aslında çok kullanışlı ama hantal olması cabası. Şimdi olay şu şekilde. Benim kızım Şuan 5 buçuk aylık ve biz temmuzda (11 aylık oluyor ) tatile gideceğiz. Sorun şu ki bagaja valizlerle beraber hiçbir şekilde sığmıyor. Biz de düşündük ki hazır şubat indirimleri varken ileriye dönük ya kabin alalım ya da baston. Öneriniz ne bana fikir verirseniz çok sevinirim