Merhabalar sekiz ay oldu normal doğum yapali ve ilk aylarda sıkıntı yoktu bebeğim ama doğum kontrol hap kullandim ama düzensiz kullandım unuttugumda oldu son iki aydır adet düzensizliği var bı ayda iki haftada bir adet oluyorum haftaya doktor gidecem ama bu adet düzensizliği cok oluyorum bir hafta sürüyor iki gün temiz kalabiliyorum sonra tekrardan sizce neden olmuş olabilir başka hap kullanmiyorum emzirme yok oğlum üç aylık meme reddi emmmeyi bıraktı doğum kontrol hapı düzenli almıyorum