prensveprensess_ Dün 18 ay aşısını oldu bugün ayağı aşı yeri baya şişti kızardı ve çok sıcak hemşireyi aradım normal dedi ama ilk defa böyle oldu normal mi
Melis1706 prensveprensess_ soguk kompreks yapin sislik kizariklik olmasin diye bana hemsirem oyle yaptirdi hic sorun yasamamistim
prensveprensess_ Kimse yokmu çok şişti ne yapacağımı bilmiyorum bu saatte hastaneye mi götürsem ilk bebeğim
prensveprensess_ Evet geçti kolonyalı pamuk tuttun biraz iyi geliyor ama bizde kanda enfeksiyon olmuş yapan kişiden kaynaklı 4. Kişide böyle olmuş