Kimseye takılmayın her çocuk farklıdır. Benim kızım da 8 ay 3 günlük ve emeklemiyor. Sadece sürünüyor şu aralar. Ve dişimiz de henüz çıkmadı. Zaten geç çıkan diş daha sağlıklı olur diye duymuştum. Eninde sonunda büyücekler bırakın ne zaman isterse o zaman gelişim göstersinler. Siz rahat olunca o daha hızlı büyüyecektir 😊