alyaemirr Arkadaşlar bi süredir oğlumun boynu pişik gibi kızarık sulu ve koku yapiyo başına gelen varmı bi çaresini bilen ? Oğlum 2 aylık daha boynunu tam tutamadığı için mi bilmiyorum
marsiyen alyaemirr Pişik önleyici krem kullanın ve orayı pamukla ıslatıp silin temiz tutun normal bir şey oluyor benimkinde de
alyaemirr marsiyen pişik kremi sanki daha çok sulandirdi gibi geldi bana ya nedense yıkadım sık sık çok az kurumaya başladı gibi
alyaemirr yaseminhuma yok hepsi pamuklu ama boynu kısa gibi ben ondan diye düşünüyorum bide kilolu değil ama gıdık var boyununda yinede o yapiyo olabilir diyorm sanki hava alamiyo boynunuda tutamayip yatinca hep 🤷