irem066 Yenıdogan bebegım dün gece hiç uyumadı bugün sabah çok uyudu arkadaşlar nerdeyse ben zor uyandırdım dıyebılırım yaşayan varmı acaba bırseymı oldu diye korkuyorum 17 günlüğüz
Oscarasar irem066 sarılık değerlerine baktırın mutlaka Allah korusun. Uyuyor deyip uyandırmamazlık yapmayın saat başı emmesi beslenmesi lazım sarılık olduğu için uyku yapıyordur Büyük ihtimalle
berikomoms irem066 sarılık artabilir kan şekeri düşer normal değil bu durum uyandır ve emzir saat başı emsin
anorganikanneeee irem066 daha çok küçük. 2 saatte bir muhakkak beslenmesi yapın. Uyanmıyorsa ıslak bir pamukla yanağına, göbek çevresine ya da topuğuna dokundurun. Şekeri düşebilir, sarılığı yükselebilir yeterli besin almazsa
irem066 nkizilates beslıyoruz canım gecenuyumuyor gündüz uyuyor sıpa gece çırak cıyak emzırıyorum sağıyorum verıyorum yetmedıgını düşündüğümde mama verıyorum
Marianne irem066 İki saatte bir uyandırın emzirin. Ben kendim meme mama olarak ilerledim sarılık önlemek için, siz de yapabilirsiniz. Her emdikten sonra arkasından 30 cc mama verebilirsiniz. Şekeri düşmez, karaciğerdeki bilirubin seviyesini de düşürür.