EgeMomy Kızlar doğumdan sonra korse takmadım bilgim yoktu. Şimdi karnım çok kötü görünüyor. Güzellik salonlarında işlem yaptıran veya başka bir şey yapan var mı göbek için?
Dilan21 EgeMomy benim hocam hiç bir şekilde korse önermermedi. Bende takmadım zatwn aşırı ağrım vardı açkaç aylık bebeğiniz
Kubragolc Benımde öyleydi şuan kızım 9 aylık eski haline döndü. Bende düzelmeyecek sandım ama düzeliyor merak etmeyin
Papatya-eylul88 adaatuna merhaba konuyla alakasiz ama sizin bebekte 3 aylik oldugu icin sormak istedim 3.ayinda bas cevresi kac cm cikti acaba??
Seldaaaaaqaaq Valla ben korse taktım faydasını görmedim anlayamadım yani kendimi bu kadar sıkmaya gerek var mıydı karın yine var diyet yapıyorum
adaatuna Papatya-eylul88 doğduğunda 35 cm 1.ayında 38 cm’miş sonrasını not almamışım doktor sorun yok dediği için. Sizin kaç cm doğdu ?