Merhaba anneler. 3 ay 6 günlük bir oğlum var. Doğduğundan beri gaz sorunu vardı. 2 aylıkken kakasında kan gördüm ve emzirdiğim için süt yumurta diyetine başladım. Daha sonra kakada kan görmedim ancak gaz, huzursuzluk, emerken ağlama, karın guruldaması ve gürültülü kaka problemleri hala devam ediyor. Doktor sadece zamanla geçeceğini söyledi. İstersem mama ile besleyip gözlemlememi söyledi ama bu arada bebeğim meme reddi yapar diye korkuyorum. Doktor kaşıkla besle dedi ama bebeğim beslenirken çok ağlıyor kaşık ile denedim çok zorlandım. Emzirirken de bu ara çok fazla ağlıyor. Düzgün kilo alamamasından korkuyorum. Relactaz damlaya başladım bugün 2 emzirmede kullandım ama sanki bebeğim daha fazla ağlıyor. Emin olamadım devam etmeli miyim faydasını görenler var mı? Nasıl kullanmalıyım? Çok yorucu bir süreç. Ne zaman geçer bu artık dayanamıyorum gazdan ağlamasına :(