Selam anneler,
36 günlük bebeğim var. İlk günlerden beri emzirme sonrası hep kusuyor. Doktorumuz reflü demişti. 15 gündür maflor plus damla kullanıyoruz ama hiç azalma olmadı. Aklıma süt alerjisi takılıyor. Kanlı kaka dışında tüm belirtiler de var. Gürültülü ve mukuslu kaka, burun tıkanıklığı sümük,huzursuzluk sürekli ağlama modu, beslenme sonrası kusma, gaz sancıları, isilik gibi yüzünde sivilceler var. Sizce sadece reflü mü?