Msule95 düşünceleriniz çok normal burada abuk subuk şeyler yazan çok kişi olacaktır maalesef kültür seviyesi ortalamanın altında forumda. Kürtaj yaşayan birçok kadın aynı şeyleri hissediyor Ben de zamanında yaşadım ama bunlara takılmak sürekli işte şimdi doğursaydım ne kadarlık olacaktı gibi düşünceler siz sadece daha geriye çekecek bir an önce bunu atlatmaya çalışın. Sadece kabullenin ve önünüze bakın. Hem keyfi hem de zorunlu olarak yapılmış kürtaj çok normal bir şey ve hayatın gerçeklerinden biri. Bu konu aklınıza geldiğinde dikkatinizi dağıtın yapmayı sevdiğiniz şeyleri ağırlık verin bu ara mesela ev işlerine biraz bırakın onun yerine arkadaşlarınızla olur kafanızı dağıtın.