Bebeğim 2 ay 15 günlük tam 15 gündür memeyi tutuyor bundan önce sağarak veriyordum maalesef yoğun bakımda biberona alıştı ama emzirme sonrasında gazını çıkartmak için dizime koyup sırtını sıvazladıktan sonra gazı çıktıktan sonra kusuyor bunu görünce kaynanam sürekli sütünü bebeğe yaramadığını söylüyor çok üzülüyorum böyle olunca da gerçekten o yüzden mi kusuyor🥺