İyi akşamlar kızlar. 21 aylık kızım var cok şükür bu yaşına kadar memeye düşkün bir bebekti ilk zamanlar göğsüm yara oldu iltihapli irin akardi kanardi ben yine de pes etmezdim çok şükür o süreç 2 ayda gecti gogsum iyilesti kizim rahat rahat emdi . Geceleri tok uyusun diye emzirip uyuttum tecrübesizligim bilemedim kimse de uyarmadi bilmiyordum kizim böyle alıştı hala emerek uyur gece 4 kere 5 kere bazen daha fazla uyanir emer uyur geceleri emmee diye sayıklar gözü kapalı . Son 2 aydir o kadar cok abartti ki 5 dakikaya emmek istiyor bunaliyorum kahvaltı oglen yemegi akşam yemegi meyve hic yok yemiyor istemiyor sadece emmek istiyor inanın öyle aç dolaniyor evin icinde . Emmeyle doymaz zaten bu yaşta sadece emmek asla yetmez ama önüne gecemiyorum 24 ayı beklemek istiyordum ama bekleyemeyecegim biraktirmak istiyorum sabır taşı siparis ettim kararliyim biraktirmak istiyorum eşime kalsa yazik daha küçük diyor ama ona göre ne var ki zorlugu çeken benim birde benden ziyade kizimin gelişimi icin istiyorum yemek yesin güzelce istiyorum . Bunu kullanalar sürec nasil oldu aglayip kriz gecirme falan oldu mu o süreci nasik yönetmeliyim gece uyanip istediginde nasil davranmaliyim fikri olanlar bekliyorum kızlar