Merhaba Başakşehirde oturuyorum genel olarak sitelerin çoğu güzel ama kiralar baya yüksek hastane olarak çam Sakura şehir hastanesi var randevu bulmak tabiki çok zor acili çok kalabalık küçük bi tıp merkezi var 3 tane çocuk doktoru var Numan hoca iyidir ilgilidir . Hakkınızda hayırlısı olsun 😊