Asel4433 Kızlar emziriyorum evde ne kullanabilirim veya ne alıp içebilirim hastaneye gitmek istemiyorum bana bilgi verirmisiniz
lionmommy Asel4433 bende olmuştum bol bol ıhlamur, nane limon, zencefil bal kaynatıp içtim ve biraz balın içine 2 diş sarımsak doğradım yedim antibiyotik niyetine bayada iyi geldi iki günde atlattım
lionmommy Asel4433 geçmiş olsun canım dikkat et sağlıkla kalın inşallah biran önce toparlarsın bu arada taze zencefili kaynatıp içerken balı biraz az atın daha etkili olur sabahlarında öksürük için toz zencefil ve bal karıştırıp aç karna yiyin ❤️❤️
Asel4433 lionmommy Allah binlerce kez Razı olsun canım benim eşime söyledim malzemeleri alacak simdi çünkü oksurukten duramıyorum yaaa🌼🌼🌼