Happy Kids Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
Nuk emzik kullananlar
Emiri
Yeni aldım kullanan var mı
Neslihankarabal
Emiri
aldim ama tutamadi maalesef
pasaninannesi
Emiri
bende çok emzik denedim en sonunda avent ultra air emziğini tuttu 🤗
demetdemircioglu
Emiri
benimkide tutuyo
Emiri
Hm bakalım inşallah tutar ya yeni aldım bende
Burcakmstftmr
Ben kullandım iyiydi şimdi wee kullanyrm hangisi denk gelirse
cagladuru
bende chicco nun kullaniyorum ilk dogdugundan beri tek kullandigimiz emzik
Emiri
Aldı bi ama geri atıyor ya keşke atmasa gece biraz rahatlarım 😥
Emiri
Ya veriyorum ögrüyor gibi çıkartıyor geri sizinkiler yaptımı hiç böyle
Edaa
Benim kızım tuttu 3. Aydan beri kullanıyoruz şuan 7 aylık