Moomm1 Kızlar merhaba kızıma 2 yaş aşısı yaptıracaktım fakat yaklaşık 3 aydır aşı olmadığı ve 1 yaş 1 buçuk yaş kımseye yapamadıkları soyledıler madem bu kadar önemli bu aşılar neden temin edilmiyor ?