rumeysacsrr ben oldum. Beter. Değerlerim çok yükselmiş biraz daha geç kalsaydım başta bebeği sonra kendimi kaybedermişim.
Bütün vücudum kaşınıyordu. Hamileler nefes alamaz ama ben böyle nefes almaktan ziyade boğuluyor gibi oluyordum hiç huzurum yoktu