pembeayakkabilikiz Kızlar evim çok sıcak 1 tog uyku tulumu aldım kızıma sizce içini nasıl giydirmeliyim sadece zibin giydirsem üşür mü öyle üstünü çok açan bi bebek. 1 tog giydirenler içine ne giydriyor?
Birgocmenkustuo pembeayakkabilikiz benim evim 20-21 derece arasi. Kizima yarim kollu zibin ustune 1 tog uyku tulumu giydiriyorum. Ustune de bi polar battaniye örtuyorum. Normal pijama giydiginde ise yorgan örtuyorum. Her ikisinde de kontrol ettiğimde vücudu gayet sicak oluyor
noluyasanagenemiros Ben 2,5 tog giydiriyorum bizim oda soğuk oluyor gece altına pijama takımı giydiriyorum bide uzun kollu zıbın. Terlemiyor bile
pembeayakkabilikiz noluyasanagenemiros hmm anladım canım 2.5 tog aldm kış başı bende ama çocuk çok terledi uyuyamadı sıcağı da çok seven bir bebek değil o yüzden 1 toga geçtim ama şimdi de nasıl gydircegimi bilemiyorum denicem artık her gün 😁
noluyasanagenemiros pembeayakkabilikiz herkesin evinde değişiklik gösteriyor deneyerek bulabilirsin evet 😊