Anneler fikrinize ihtiyacım var 😔
1.5 ay önce arabamızda orta çaplı bi kaza atlattık ,çok şükür bizlerde bişi yok araba hasar aldı,kaza öncesi bebeğim içinde gayet güzel durur etrafa bakardı…kazadan 1 ay sonra arabamızı geri aldık tamir oldu vs..şimdi 13 aylık oğlum çığlık kıyamet oturmak istemiyor, dolayısıyla ben almak istiyorum eşim de haklı olarak bana kızıyor bunun kolay bi yolu duası vas var mıdır 🙏 oğlum oturduğunda yine eskisi gibi etrafa baksa ,eee tabi büyüyor ,eskiden pat diye uyuyordu bazen şimdi o da çok yok tavsiyelerinize ihtiyacım var ,kitap vs ile oyalamaya çalıştım olmadı 🥴🫤