Princess1 4 ay 7 günlük kızım 3 gündür idrarı baya bir azaldı bez kuru gibi. Doymuyor değil aslında sütüm de azalmadi her zamanki gibi acaba artık yeterli mi gelmiyor? Çişini yaparken gördüm bu arada az da yapmıyor normal ama sayısı azaldı. Neden olabilir?
ozzge Princess1 gece 4-5 saate kadar kuruluk normal demişti doktor. Fakat idrarda sıklıkla azlık aynı şey değil, vücudu susuz kalıyor olabilir mi ?
Melinoee Princess1 Birde enfeksiyon olabilir idrar yolu. Doktora görünmenizde fayda var eğer idrar yolu enfeksiyonu yoksa doymuyordur emzirme aralığınızı arttırarak çözüm bulabilirsiniz
Uzaymekiii Princess1 ek gıda almıyordur tahminimce o yüzden sıvı kaybı olabilir terleme gibi doymuyor olabilir ya da idrar yolu enfeksiyonu olabilir. Benim kızım 2 kez enfeksiyon geçirdi ikisinde de çişi azalmıştı🤷🏻♀️
Oglusum5357 Doymadigindn derler ama zten buyudukce bez sayilari azalıyor. 24 saatte 250 gr margarin kdr olsa doyduğu belli olr deniliyor
minigim_35 Benim 2 ay 8 günlük kIzım . Aynı şekilde idrarı baya azaldı. Ama benimki 3 gündür çok kusuyo. Sürekli emzirmeye çalışıyorum ama emdiğini de geri kusuyor 😞
AselRuveydam_12 Terliyor yada salyası çok olabilir mi yada tükürük biliyosunuz sıvı alımını bu yollarlada atıyolar dışarı doymadığından değildir doymayan bebek huzursuz olur zaten
Princess1 AselRuveydam_12 ben de doyduğunu düşünüyorum sık sık da emzirmeye çalışıyorum hatta tok olduğu için çıkarıyor. Ama ter olayı fazla var uyurken ve emerken kafası su gibi
Princess1 minigim_35 biz de o dönem bu şikayetle gittik idrar yolu enfeksiyonundan şüphelenip tahlil yapıldı ama temiz çıktı yine se yanıltmak istemem sizi
minigim_35 Princess1 bende doktora gitmek istemiyorum açıkçası çünkü morali yerinde ateş de yok boş yere çocuğumu deldirmek istemiyorum