emilia oğlum da 16 aylık,aslında bir kardeşi olmasını çok isterim.Oğlum beşinci tüp bebek tedavisiyle oldu.Bir embriyom daha var, ama eşimden dolayı ikinci çocuk olayına hiç sıcak bakamıyorum.Bir yandan da embriyom orda beni bekliyor diye ikilemde kalıyorum işte.