Merhaba kızlar
Ortalama 20 gündür baş dönmesi baş ağrısı kulakta çınlama mide bulantısı başta sersemlik denge bozukluğu gibi bayılma hissi arada bi çarpıntı bacaklarımda hissizlik halsizlik gibi belirtilerim var kardiyoloji gördü hiçbir sorun yok nöroloji gördü tomografi çekti beyinden sorun yok d vitamini ve folik asitim çok düşük sadece diğer tüm tahliller normal en son panik atak dediler ama 20 gün boyunca sürer mi bu panik atak olmadıysam bile bu belirtileri hergün yaşamaktan oldum zaten korkuyorum 3-4 yıl önce doktor bana boyun düzleşmesi var bak kambur kalırsın demişti bidaha da gitmedim ağrım ensemden başlıyor bildiğiniz kambur duruyorum zaten bu belirtileri boyun düzleşmesi yapar mı kollarım sırtım hep ağırır zaten? Günlük yaşantım çok kötü etkilendi bebeğimle bile ilgilenemiyorum