Kizlar merhaba dün kontrole gittim doktor başını tutabiliyor dedi yukari kaldırarak ancak ellerinden tutunca kafası yine geride kalıyor birde el emmesi falan yok arada nadiren bize gülümsüyor bazen böyle ayağı falan seyiroyor.kucagimda yada yüzünde böyle tık gibi bazen yukarı çekiyor bı sorun var mı anlayamadım sizce henüz erken mi elini emmesi için bize tam gülmesi için ?