Papatya-eylul88 3 ay 5 günlük arada dinletiyirum gunde 1.2 zarari varmi acba kızlar? Telfndan açiyorum o ekrani görmuyor sadece sesini duyuyo.barış manço danarkadaşim eşşek😊acba varmı zararı aklıma takıldı nedense
ereninannesi_ Papatya-eylul88 eve geldik dinletmeye başladım. Sese aşırı hassas oldu bı ses duysun bakar hemen agulamayi falan da erken yapmaya başladı çünkü ya sürekli ben konuşuyorum ya bı ses duyuyor uykuya bı sesle daha kolay dalıyor çünkü odaklanıyor yararı çok ama dediğin gibi ekran göstermeden
Rez Papatya-eylul88 ya kendim söylerdim ya da açardım sesini duyardı hiç bir zararı da yok, bol bol da konuşun gözlerine bakarak, 2 yaşından sonra söylediğiniz şarkıları bülbül gibi söyler size
hilarious Zararından cok faydası olur 😍 şubadap çocuk onur erol şarkıları da hem eğlenceli hem öğretici tavsiye ederim 💖
Aynenkanka Papatya-eylul88 hayır zararı yok canım dinlesin tabi barış abimizi🥰🙏 bizim de fav şarkımız alla beni pulla beni ♥️
1cocuksevdasi Papatya-eylul88 2 aylık kucagıma alıyorum tv den acıyorum müzikler ankara havaları roman hareketli müzikler kucağımda oynatırım
Cisemcagan17 Papatya-eylul88 bende aynısını yapıyorum bebekleri sakinlestiriyormus keman sesi a Ram sam sam vs dinletiyorum
GizAdel Biz de kızım doğduğundan beri tv yi sadece müzik açmak için kullanıyoruz. Sadece şarkının kapak görseli oluyor çok hoşuna gidiyor özellikle Kukuli şarkılarına bayılıyor 6 aylık ☺️