Kızlar acil çözüm yolu gösterin bana ya. 4 gündür kakasını yapamıyor hastaneye geldik kaç saattir buradayız. Lama yaptılar ama onda bile azıcık zor bela yaptı bağırsakları hala dolu. O kadar katı çıkardıki çok zorlandı çok ağladı. Tekrar lama yapılacak sanırım. Ne yedirip içerebilirim ne iyi gelir. Bebeğim 8buçuk aylık