Kbra_1992 canım benim kızda bazen üşeniyor suyu aç falan diye gösteriyor açmıyorum. Susadiysan açıp içebilirsin annecim diyorum. Ağlıyor falan umursamamis gibi yapıyorum. Sulugu gösteriyorum. En son baktı benden umut yok kendi açıp içiyor 🙂 oyuncaklarıyla bile bazen üst üste dizmeye üşeniyor anlıyorum bana yap diyor. Bende bilmiyorum anlamıyorum sen yap annem, nasıl yapıyorduk diyorum ona mutlu oluyor. Yani onu teşvik edin. Hadi banada öğret bunu nasıl yapıyorduk, ben unuttum annem sulugun ağzını nasıl acıyorduk gibi. Çok ağlasa dahi yapmayın bence bir süre sonra kendi yapmaya çalışacaktır inşallah..nacizane fikrim 🥰