Bizim de gaz sorunumuz asirit var maflor kullandım fayda etmedi metsil basladik olmadı acillik olduk röntgen çekildi doluymuş baya ek olarak biagaia başladk ve zinco suany 3 çeşit gaz ilacı kullanıyoruz gün içinde kaka yapıyo gazı çıkıyor çoğu zaman ama bazen ağzından vs çıkarmakta saatler uğraşıyorum ama gece olduğunda kolik gibi basliyo kıyamet asla susmuyo agliyo durmadan gaz sıkıştırıyor hala ayaktayız ins uyur diye umut ediyorum emmektede zorlaniyo haliyle gazı olunca kavga kıyamet zorla🤦🏻♀️