selly0606 Yatırdığım yerden kafasını kaldırıp kalkmaya çalışıyor. Kafasını zaten doğduğu gün tutmaya bsşlamıştı. Oturmak mı istiyor acaba? Normal mi
churchil selly0606 benim kızım da böyleydi. Yatmayı hiç sevmedi zaten 3. ayından beri nerdeyse oturuyo. Sizinki de öyle olabilir normaldir heralde yani anormal ne olabilir ki bilemedim
Ssude selly0606 benim kızım da öyle ama oturma pozisyonuna getirmiyorum daha çok erken bunun için. Sırt üstü yatarken yan dönüyor yüz üstü dönmesine de çok az kaldı ama ben izliyorum sadece destek vermiyorum.
ferideakdkdkf Ssude bebeğim bugün 60 günlükte aça iki aylıkken bebekleriniz neler yapıyordu ellerini emmiyor orta hata çok getiremiyor,arada gülüyor acaba bı sorun var mı çocuk doktoru sadece baş kontrolüne baktı ama içime bı kurt düştü
1cocuksevdasi ferideakdkdkf 2 ay olmasına 4 gün kaldi ellerini ortada birleştiriyor eli hep ağzında tükürük falan çıkıyor her bebeğin gelisimi farklıdır kötü düşünme
selly0606 Bebegim3535 oturmaya çalışıyor kucağımda da erken henüz. Danışayım dedim tecrübeli annelere, sizi niye rahatsız etti ?
Bebegim3535 selly0606 hayır ben rahatsız olmadım. Aynı durumlar benim bebeğimde de var acaba ne sıkıntı olabilir diye sordum. Bence bunlar sıkıntı olacak şeyler değil gelişiminin önde olduğunu gösteriyor çünkü
durukusmom selly0606 ben doktorumuza sormuştum bazı bebeklerin motor gelişimi hızlı olabilir bebeği destekleyin arada egzersiz yapabilirsiniz dedi isterseniz doktorunuzun muayenesinden sonra karar verin
selly0606 Bebegim3535 benim eşim oturacak kendi istiyor diye oturtmaya çalışıyor bazen kucağınada korktum açıkcası. Erken oturması omurgasını olumsuz etkiler mi kendini o pozisyona getirmeye çalışıyor çünkü. O sebeple tecrübesi olan paylaşır diye yazdım. Bebişlerimizi sağlıkla büyütelim inşallah 💕